olo81

Ostrokołowo - Maczki - Mysłowice - Katowice Dolina 3 stawów - Sosnowiec
    Dystans:70.00 km czas wycieczki: h avg: km/h Max Speed: 0.00km/h r
    Środa, 1 lipca 2009Kategoria Maczki, Ostrzak
    Po ciężkiej dniówce w robocie pod oknem pojawił się Marcin na rowerze :)
    Najpierw do BikeAtelier, założyłem owijkę na kierownice, bez była tragedia, i ruszyliśmy w stronę Zagórza, i dalej na Maczki. W Maczkach decyzja Dolina 3 stawów, i w ostatniej chwili mój pomysł zjazdu na szlak Via Regia z Maczek do Trójkąta Trzech Cesarzy. Leśna ścieżka, na początku dużo kamieni i mokro, dalej już w miarę fajnie. Ale miejscami trzeba było zejść z rowera, piachy.
    I tak przy Białej Przemszy z przygodami i szukaniem drogi dotarliśmy do Mysłowic. Dalej Katowice Dolina 3 Stawów gdzie odpoczywaliśmy z godzinę. I powrót do domu.
    Ja jeszcze sam pod żyletą oswajałem OK.

W zwykłym ubraniu, masakra na dłuższe wycieczki :)

Jak ja lubię muzykę podszytą Ambientem, do tego to polską muzykę :)

K o m e n t a r z e
    jezu jakie ja błędy robiłem i chyba robię :D
    olo81
    - 18:04 sobota, 30 maja 2015 | linkuj
    Ok,to jakby coś to się odezwę,musi być ciekawa traska.
    pozdrawiam :)
    Rafaello - 04:47 sobota, 4 lipca 2009 | linkuj
    rok temu byłem na wycieczce FdZD na pieszej wycieczce i z tond znam mniej więcej drogę. We wtorek będę po nocce to po 15 można by jechać. olo81 - 18:59 piątek, 3 lipca 2009 | linkuj
    Nawet nie wiedziałem że są takie fajne trasy rowerowe,że można z Maczek aż do trójkąta trzech cesarzy dojechać,super.Gdzie można znaleźć jakąś mapę lub opis takiej trasy na przykład ,którą jechaliście,albo wielu innych?
    pozdrawiam :)
    Rafaello
    - 05:27 piątek, 3 lipca 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw