olo81

Ostrokołowo
    Dystans:6.00 km czas wycieczki: h avg: km/h Max Speed: 0.00km/h r
    Środa, 24 czerwca 2009Kategoria Po mieście, Po zmroku, Ostrzak, Sosnowiec
    Dziś wreszcie odebrałem z poczty klucz do kontry piasty, nie do kupienia w Polsce :) szukałem pytałem aż wreszcie w sklepie nusiu.pl pan zaproponował że wytnie mi klucz laserowo. Cena jak za podobne klucze w ofercie, więc szybko zrobiłem rysunek i wysłałem. Klucz pasuje idealnie :)

I tak ostatnie ogniwo potrzebne do scalenia roweru pozwoliło wyjść na ostrzaka :)

Jeszcze bez nosków na pedałach, owijki na kierownicy. Pierwsze co mnie zaskoczyło to że nie potrafię zablokować tylnego koła, może to przez brak nosków. Przy większej prędkości to krucho to widzę.
    Przełożenie jest w miarę lekkie do zabawy, pojeździłem po okolicy, centrum.
    Próbowałem trików, jazda do tyłu (nic z tego), stanie w miejscu (na kilka sekund), jazda w kółko po małym łuku (wychodzi).

K o m e n t a r z e
    potrenujesz i będzie dobrze
    z hamowaniem to będzie sztuka trochę,ale byc moze przy noskach będzie lepiej
    Rafaello
    - 07:30 czwartek, 25 czerwca 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acyse